AZMAN ABU HASSAN

Ada ketika apa yang kita rasa sama dan ada ketikanya berbeza...
semuanya itu rencah...untuk kita teruskan perjalanan...


Assalamualaikum

Selamat Datang

AZMANABUHASSAN.BLOGSPOT.COM

email: azman_gu@yahoo.com
Powered By Blogger

Sunday, November 21, 2010

Dalam Kawasan : Majlis Pernikahan Fadhli dan Najiah


 Dah selesai Majlis Akad Nikah Fadhli dan Najiah..Minggu Lepas kalut dengan Majlis Akad Nikah Fadhlina dan Irfan. Kerana kesuntukan masa dengan kerja yang bertimbun lambat sikit aku menguploadkan gambar-gambar bersejarah anak buah aku ni... Kisah diluar kawasan ada dalam album Facebook aku...jadi sambunganya ada aku masukkan dalam blog ini sebagai tatapan...mari kita sama-sama memasuki kawasan fadli dan najiah.....KITA TERJAH>>>>> hahahaha...


kenalkan ..Bunga...ini  kumbang...
Kumbang..kenalkan...ini Bunga..

Kalau dah kenal jangan buang masa jom kita pi akad nikah....JOM.....

Tuan Rumah tersenyum riang riang menerima menantu

cincin keramat....

menanti debaran

"Fadli, betoi ka lepas ni ada jamuan makan...lapaq ni.."

bila lagi ni...tak sabaq dah ni....

amboooiii..lambat betoi tok imam ni...

chek kawasan....betoi ka tidak...

gigi nipun waktu nilah nak sakit pun....

tok imam kata nak tanya tadi ????

setuju-setuju....

saya setuju dah... tok pi la tanya dia pulak...

Harap-harap abang fadhli tak ketaq....ohh abang ku...

saya sebagai wali...kira boleh la tok imam....

meh...nak baca sendiri khutbah nikah ni....dok tunggu tok lama sangat...

ni...dok pakat melangutni...paham ka tidak, saya baca ni...

emmm...nampaknya abang tak ketaq....

amboiii sejuk tangan...

sah...............

alhamdulillah....

syukurrr......

selamat semuanya.....

saya setuju....

betoi..ka...

saya setuju sama....

pak pun setuju gak....

tok wan turut bangga....

yeeeyyyyy...selamat

ambik cincin ni..tau...

ma...sih....abang...

pelukkan anak....

akhirnya tematri sebuah kisah yang terjalin lama.....

Semoga Allah Merahmati Pasangan ini...


emmm.... selesai satu majlis.....

No comments:

Post a Comment